ჩემი პროექტი- ,,ჯადოსნური ხე-წელიწადის დროები"https://drive.google.com/folderview?id=0B7eAi3gaVZJEUDRtdUxHd2M5NFE&usp=sharing
ცხრა დღის განმავლობაში გავეცანით და ვისწავლეთ პროექტებით სწავლება,ვისწავლე,როგორ გამოვიყენო პროექტები მოსწავლეების წარმატებისთვის,21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების გამომუშავებაში.დღეს გავეცანით კოლეგების ნამუშევრებს პრეზენტაციის სახით და მოვისმინეთ შეფასებები.
воскресенье, 26 июня 2016 г.
суббота, 25 июня 2016 г.
მერვე დღე
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელის
და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამოდენიმე
თვალსაზრისით.
ვისწავლე რომ აუცილებელია დიფერენცირებული მიდგომა პროექტული საწავლების დროს.ვნახეთ რჩევები ყველა ტიპის დიფერენცირებულ მიდგომაზე.პროექტის გეგმის შაბლონში შევავსე დიფერენცირებლი სწავლების გრაფა.მოსწავლის თვითრეგულირებას ხელი შევუწყვე იმით რომ შევქმენი მოსწავლის დავალების ნიმუში.გეგმის პროცედურებში შევიტანე ცვლილებები. შევქმენი ფასილიტაციის ნიმუში.
ვისწავლე რომ აუცილებელია დიფერენცირებული მიდგომა პროექტული საწავლების დროს.ვნახეთ რჩევები ყველა ტიპის დიფერენცირებულ მიდგომაზე.პროექტის გეგმის შაბლონში შევავსე დიფერენცირებლი სწავლების გრაფა.მოსწავლის თვითრეგულირებას ხელი შევუწყვე იმით რომ შევქმენი მოსწავლის დავალების ნიმუში.გეგმის პროცედურებში შევიტანე ცვლილებები. შევქმენი ფასილიტაციის ნიმუში.
пятница, 24 июня 2016 г.
მეშვიდე დღე
მიმდინარე მოდული დამეხმარა
გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით.
გავეცანი დაშ ევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტი,რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას
მიცემს დაგეგმილი სამუსაოების სტრუქტურირებულად
შესრულებაში.ასევე გავეცნით და შევქმენით მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომის რუბრიკა,
რომელიც მოსწავლეებს დაეხმარება ჯგუფებში შასასრულებელი სამუშაოების შეფასებაში.შესორებები შვიტანეთ შეფასების დროის
ჩარჩოში აღწერითი შეფასების მეთოდებზე. ერთმანეთს გავუზიარეთ ბლოგზე მოსწავლის სავარაუდო
ნაშრომები და მივეცით გნმავითარებელი კომენტარები.
четверг, 23 июня 2016 г.
воскресенье, 19 июня 2016 г.
მეექვსე დღე
ეს მოდული დამეხმარა დავფიქრებულიყავი რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომს პროექტისათვის.კერძოდ, მოსწავლეთა შესაძლებლობების გათვალისწინებით შევქმენი ელექტრონული სავარჯიშოები,რომელიც დააფიქრებს საკანძო საკითხებზე და შეფასების ჩეკლისტზე
მეხუთე დღე
ეს მოდული დამეხმარა დავფიქრებულიყავი რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე,კერძოდ....
ვისწავლე როგორ უნდა დავიცვა საავტორო უფლებეი,როგორ უნდა მოვიძიო საჭიროო ინფორმაცია.გამოვაქვეყნეთ საპრეზენტაციო ფაილები ბლოგზე.დავუწერეთ კომენტარები ჩვენი კოლეგების ნამუშევრებს. დავიმატეთ ტრენერის ბლოგი.შევავსეთ ტესტები საავტორო უფლებების დაცვაზე.
ვისწავლე როგორ უნდა დავიცვა საავტორო უფლებეი,როგორ უნდა მოვიძიო საჭიროო ინფორმაცია.გამოვაქვეყნეთ საპრეზენტაციო ფაილები ბლოგზე.დავუწერეთ კომენტარები ჩვენი კოლეგების ნამუშევრებს. დავიმატეთ ტრენერის ბლოგი.შევავსეთ ტესტები საავტორო უფლებების დაცვაზე.
суббота, 18 июня 2016 г.
მეოთხე დღის რეფლექსია
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით
განვიხილეთ განმავითარებელი შეფასების 5 სტრატეგია,რომელიც დამეხმარება მოსწავლის წინარე ცოდნის გამოვლენაში,პროგრესის, გაგების დემონსტრირების გამოვლენაში.შევაფასებ მეტაკოგნიციას.
შევიმუშავე შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები რომესაც გამოვიყენებ ჩემს პროექტში.
შევქმენი საპრეზენტაციო ფაილი.
განვიხილეთ განმავითარებელი შეფასების 5 სტრატეგია,რომელიც დამეხმარება მოსწავლის წინარე ცოდნის გამოვლენაში,პროგრესის, გაგების დემონსტრირების გამოვლენაში.შევაფასებ მეტაკოგნიციას.
შევიმუშავე შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები რომესაც გამოვიყენებ ჩემს პროექტში.
შევქმენი საპრეზენტაციო ფაილი.
пятница, 17 июня 2016 г.
მესამე დღის რეფლექსია
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა სტანდარტების,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმების გამოყენება რამოდენიმე თვალსაზრისით..
დამეხმარა ჩემი პროექტის მიზნების ფორმულირებაში.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები დაეხმარება მოსწავლეებს ინტერესის გაღრმავებაში.სიღრმისეულად გააზრებაში.
დამეხმარა ჩემი პროექტის მიზნების ფორმულირებაში.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები დაეხმარება მოსწავლეებს ინტერესის გაღრმავებაში.სიღრმისეულად გააზრებაში.