пятница, 24 июня 2016 г.

მეშვიდე დღე

მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით. გავეცანი დაშ ევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტი,რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას მიცემს დაგეგმილი სამუსაოების სტრუქტურირებულად  შესრულებაში.ასევე გავეცნით და შევქმენით მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომის რუბრიკა, რომელიც მოსწავლეებს დაეხმარება ჯგუფებში შასასრულებელი სამუშაოების  შეფასებაში.შესორებები შვიტანეთ შეფასების დროის ჩარჩოში აღწერითი შეფასების მეთოდებზე. ერთმანეთს გავუზიარეთ ბლოგზე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები და მივეცით გნმავითარებელი კომენტარები.

Комментариев нет:

Отправить комментарий